blsco

ساخت وبلاگ

در اینجا می خوایم نکاتی که قبل از خرید شارژر لپ تاپ ایسوس باید بدونید رو به شما بگم.

حتما توجه کرده اید که فروشنده در هنگام خرید شارژر لپ تاپ از شما راجب ولتاژ و شدت جریان و نوع پورت سوال می کند.نگران نباشید دانستن این اطلاعات ساده است و نیاز به هیچ دانس فنی و تخصصی ندارد!تنها با کمی دقت می توانید به راحتی شارژر سازگار با لپ تاپ خود را خریداری کنید.

انتخاب نوع پورت ساده است و تنها با نگاه کردن به شارژر قدیمی خود و مقایسه ی آن با شارژر لپ تاپ ایسوس جدید می توانید نوع پورت را تشخیص بدهید.

در رابطه با ولتاژ و شدت جریان دو حالت وجود دارد:

1-شارژر قدیمی موجود است:در این صورت به راحتی می توانید با خواندن اطلاعات پشت شارژر لپ تاپ ایسوس ولتاژ و شدت جریان را پیدا کنید.

2-شارژر شما به هر دلیلی در دسترس نیست:کافیست وارد سایت ایسوس شوید و با به راحتی و تنها با وارد کردن مدل لپ تاپ خود,مشخصات شارژر سازگار با مدل لپ تاپ خود را مشاهده کنید.

در مرهله ی آخر سعی کنید خرید خود را از مراکز معتبر و دارای شرایط گارانتی مناسب تهیه کنید!چرا که تشخیض کیفیت شارژر کاری تخصصی است و از روی ظاهر نمی توان به آن پی برد.

 

 

 

 

blsco...
ما را در سایت blsco دنبال می کنید

برچسب : شارژر لپ تاپ ایسوس,آداپتور,شارژر لپ تاپ,اداپتور لپ تاپ ایسوس,آداپتور لپ تاپ, نویسنده : mirzavand blsco بازدید : 142 تاريخ : چهارشنبه 12 تير 1398 ساعت: 13:10